Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 1, 2011

my 1st ever!

Assalamualaikum....

Firstly, aku nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan....tehehe....korang puase tak?? kalo yang perempuan tu, aku paham la...tapi kalau lelaki yang tak puase, itu memalukan ok...sebab lelaki kan sepatutnye lagi gagah dan kuat untuk menahan diri dari makan dan minum....ngeeee....
Actually kan, aku nak post something yang buat aku sangat teruja sebentar tadi....because I have made my 1st ever doodle (eh, betol ke dak eja dye mcm tu?? huhu) tehehe... macam nak canang 1 Big River(Sungai Besar) ni je yang aku punye doodle menjadi...hahaha....okok..take a look:

comel tak saya?? tehehe...

Its just a simple doodle...aku rase yang macam ni je la kot yang aku reti buat...hahaha....serius ouh, nak buat nye agak memerlukan kesabaran yang agak agak setinggi Gunung Kinabalu tu...sebab kalau semangat tak kental, jangan harap la tikus-tikus korang dalam keadaan 'baik'...because if korang nye doodle tak menjadi in ur first attempt, mesti dah campak dah tikus-tikus tu...hahaha...

Aku pon nyaris nak buat macam tu tadi...tapi, mungkin sebab bulan ramadhan kan, kena banyak bersabar...hehe...thats all for now..ngeee...next entry nanti aku nak bagi tau ape yang aku tengah gila buat sekarang...hehe

notakaki:" try to gain new experience is a big effort to hold....because, experience is the best teacher ever" -atiqahtajudin....