Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 11, 2011

My Business~

Assalamualaikum...

Actually, aku nak buat entry ni sebelum ni..tapi disebabkan sifat kemalasan aku untuk mengupload gambar-gambar yang ada, membantutkan aku punya keinginan untuk buat..heee...owh ye, I'm doing a business right now...kecil-kecilan je pon...tak de la sampai modal beribu riban kan...tak mampu den...hehehe...
ni temperory logo..cun tak??


Aku baru buat logo ni malam tadi..sebab hari ni aku nak print dah...wah! tak sabar ouh nak letak logo ni atas hasil kerja aku semua....eh, lupa pulak nak bagi tahu yang aku buat business apa...aku buat business FELT CRAFT! handmade punya..kau mampu?? hahaha

untuk pakai dekat shawl, syria or mane-mane je...letak kat beg pon boleh


 Yang gambar atas ni special edition..aku punye specialty adalah buat bow(ribbon)... actually, its really universal compare dengan bunga..sebab kalau bow, lelaki pon boleh pakai jugak...I mean, if nak letak dekat beg ke or anywhere..just request the color..

sedia untuk dijahit~
Kalau nak buat bunga kan, aku agak kurang pandai sedikit..because I am not that creative..kalau simple-simple tu boleh la...hehe

ni untuk mak aku, dia nak sangkut dalam kereta...hehe...
love this~
variety of pin~
box ni gila CUTE!
yummy~ haha...

ni la keadaan bila aku dah start buat kerja..miahaha...sepah bukan? kau ada?? haha

Overall, semua ni la yang mengisi hari-hari aku sementara nak start sambung study.. bayangkan, aku baru first time buat felt craft ni, aku tak start dengan starter kit, tapi aku terus buat business... gila berani kan aku... aku selalu cakap kat diri aku 'dalam business, risiko semua kena ambil..tak kesah la orang nak kata apa, janji aku bahagia' miahahaha... even, ada 1 incident ni kan, buat aku terasa hati jugak la...jiran belakang umah aku, boleh pulak dia main campak je hasil kerja aku bila adik aku tunjuk kat dia...and dia siap cakap lagi 'tak cantik!' Walaweh! tak payah la nak kutuk-kutuk hasil kerja orang.. aku akui yang aku masih lagi newbie dalam business ni...daripada kau kutuk hasil kerja aku, lebih baik kau bagi pendapat yang membina..sebab kata-kata kau tu, tak menjatuhkan aku sikit pon....eleh, last-last, beli jugak ouh barang aku... anyway, thanks beli...huahua..


Even, aku pon ada 'staff-staff' yang membantu..iaitu, adik-adik aku as tukang jual...mak and kakak aku as pemberi pendapat....gila cool kan...tambah lagi, adik-adik aku semua memang kaki business..kau bagi apa aje kat dorang, mesti ada la yang terjual...mulut semua 'manis-manis' belaka...miahahaha....

Aku rase sampai  sini je la aku membebel....kang makin melalut pulak kan...bukan nya ada orang nak baca...