Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

A great weekend!

Assalamualaikum..

First of all, I would like to thanks to all my friends yang join aku balik selangor last week. It was a long journey.. terasa jauh gila.. tu la padah nya bila time kakak aku hantar aku balik kedah, aku kat belakang nyenyak tido..thats why tak terasa lama... huhuhu.. 

Aku balik pon sebab kakak aku menikah. Alhamdulillah, dah selamat jadi isteri orang dah. And as I mention before, abang aku yang jadi wali. Serious macam lawak sangat, orang muda nikah kan orang yang lagi tua dari dia. Yang tak boleh blah nye kan, boleh dia kata kat aku, 'kalo ko nak kawen, kena bagi IPAD2 kat aku, if not, tak boleh kawen' OMG! gila kuasa betol mamat ni..Bankrup aku kang..

see..abg aku yang dok nervous..pengantin rilex je pon..haha (kalau perasan, pengantin xpakai inai, but my brother wore it! hahaha)


ahhaaa..gotcha! sang suami sedang melihat sang isteri..uhuukk! hahaha..

bergambar dengan besan...


tak sah kalau aku tak bergambar ngan si ANJE ni...anje ni memang montel sangat since dia baby lagi...dulu malu2, skrg kalau nampak kamera je teros nak pose..


adorable gila budak ni..ni adek anje... name dye ape ntah..ak lupa dah... mcm patung muka...CUTE!
 

After habis wedding kakak aku, aku ngan member2 aku semua gerak pergi Teluk Batik macam yang dirancang. Actually aku agak excited sebab member2 aku nak jugak datang ke tempat aku yang agak ulu la kan. Unfortunately, budak rumah aku nak balik on that night jugak, but I said to them, tidur la kat hotel sebab nanti mesti penat punya la, because dorang tros mandi bila sampai kat pantai. Then, aku ikut boyfie and member lelaki aku yang lain pergi cari hotel.. and again, after cari almost 10 hotels plus homestay, langsung tak ada yang kosong..semua FULL! that time rasa macam risau gila, kan mana la plak kan nak stay untuk malam ni..

Then, cari-cari, jumpa 1 hotel ni.. and bilik kosong pon tinggal 3buah je..cepat2 aku book.. The price quiet ok la jugak, sebab lagi pun that time tengah public holiday, so, memang patut la harga dia macam tu..

I thought after we went for holiday, everyone will be happy, but it turns upside down.. member lelaki aku injured sebab main 'side kick' kat Teluk Batik. Nasib baik he's getting better now.. If not, ntah la.. 

Last but not least, the environment kat rumah sewa aku totally change. I know, its all because of me. Kalau la aku tak ajak dorang pergi rumah aku, mesti tak kan jadi macam ni. Sorry for all my unrealized mistake. 
p/s: thanks to my special one, because you always by my side when I really need someone..