Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

ubah penampilan demi si dia??

in reality, all girls love to change their dressing just because of their love ones...
itu ape yang aku nampak sejak dua menjak ni....
daripada seorang yang kurang bergaya, menjadi lebih bergaya tanpa orang sekeliling perasan, rupa nye dah couple...hehe...so sweet...
dari tak reti pakai perfume, sebok nak pakai perfume..hahaha (tapi bukan aku ye....ngeh3)

tapi aku akui la, dressing aku laen giler dengan mase tyme budak hingusan dulu....
semua sebab my abg syg....hahaha...(tergedik kjap)
dye suke aku pakai shawl macam tu la, macam ni la....secara tak langsung melatih aku untuk cuba benda baru jugak...if not, dulu selekeh tahap gaban la....
now, boleh tahan la dressing aku....(prasan je....=p)

but seriously, aku tak reti MAKEUP!
huhu...sbb nye sejak kecik aku tak dilatih untuk berbuat demikian.....
kalo setakat pakai bedak tu bole la....
tapi kalo yang ada kene mengena ngan mata, memang aku tak leh...
sebab mata aku agak la 'sensitif'...sbb tak dapat tahan pedih....aishh...
jelez je tengok mata orang laen dok pakai eyeliner la, eyeshadow la, maskara la....


p/s: esok ade test....huhu....tiqa, study la! merepek je keja...haha