Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

in the name of LIFE~

happy spent time with my beloved boyfriend....miss him a lot =(
----------------------------------------------------------------

semua orang kata kawan itu perlu dalam kehidupan....
tapi, bagi aku, since kecik, aku telah 'dididik' untuk tidak terlalu rapat dengan kawan tersebut...
sebab nye, aku tak akan tinggal lama kat satu2 tempat disebabkan pekerjaan ayah aku...
jadi, aku cuma ada segelintir kawan je yang 'melekat' dengan aku sampai sekarang...

bagi segelintir orang yang tidak rapat dengan ku, pasti akan melebelkn diriku sebagai PENDIAM...
sebenar nye, aku dah biase dah dengan gelaran tu...
bagi orang yang tidak mengenali aku dengan dekat, pasti merasakan diri ku teramat la boring...(tp mmg boring pon)
sampai adek bradek aku pon tergelak sakan bile orang kata aku teramat la pendiam...
huhu...sebenarnye, aku bukan la tak nak 'buat bising' atau ape, tapi aku memang jenis yang agak susah untuk menyesuaikan diri.... itu kelemahan aku...

tapi, bagi sesiape yang mengenali diri ku sedalam dalam nye, pasti akan tertawa pelik bile aku kata aku seorang yang pendiam...*believe me....
even, bile parents aku pergi ambil report card kat sekola, and lebih kurang sume respon yg diterima ....macam...'anak puan ni senyap je dalam kelas'....aku kat sebelah tersenyum kerang busuk.. nak gelak pon ada gak...sebab jawapan yang diberi oleh kebanyakan guru adalah SAMA!

sebab kan sikap aku ni la aku susah dapat kawan....sampai kadang kadang aku hidup dalam dunia khayalan je mase kat sekolah menengah dulu...aku dengan dunia aku, mereka dengan dunia mereka... but i am not NERDY ok!


tapi makin lame aku sudah semakin biase membiasekan diri dengan suasana baru, eventhough it takes time...
tapi, honestly speaking, hidup aku tidak la sempurna seperti pandangan mata kasar yang melihat diluar sana..
banyak lagi benda yang aku perlu pelajari dan perbaiki.....senang cerite la, hidup itu tak sentiasa indah, sebab aku pon pernah alami nye.....dalam hidup ni ade fasa turun dan naik...

p/s: kisah ini adalah kisah benar...... ~_~