Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

Merapu!

Hello! 

Actually kan, aku tak de idea nak update blog...
Tapi aku still nak update...
huh! degil!

Tadi aku ternampak someone yang aku pernah kenal dulu dah 'in relationship' dekat fb dia...
Aku senyum je bila nampak status itu....bukan bermaksud yang bukan bukan ye...
Aku cuma happy sebab at last, dia jumpa gak someone yang dapat mengetuk pintu hati dia...
cehh..ayat ko memang tak nak kalah kan tiqa...
seriously aku happy, because dia dah jumpa kebahagiaan dia...insyAllah...

-------------------------------------------------
ok...dah tak nak membebel pasal orang lain dah...
sekarang cakap pasal aku plak...
hmm...lately ni aku TERamat la pemalas....
aisshh...
kalo cerite kat bakal mak mentua ni, komfem kena reject terus...
hahaha....
erkk...aku pon tak tahu macam mana sifat kemalasan aku menjadi berganda ganda ni...
huh!

puas dah dengar mak aku marah marah....
siap kena perli lagi...
'tu baru ada ank kucing, nanti dah ada anak sendiri camne la nak jaga kalo dah bangun tinggi hari'
'tau tak, kalo bangun tinggi hari ni, mewujudkan kePAPAan'
erkk...korang paham tak maksud ayat kedua uh??
maksud nye, nanti rezeki tak masuk la dan seterusnya jadi papa kedana la...
huhu....

tapi sekarang ni, aku nak 'belajar' balik cara cara bangun awal...
maybe dengan buat azam yang menggunung gunung....
cehh...setakat azam je, mane leh jalan la chek oi!
ala..tapi kan, dengan ada nya azam, kita dapat tentukan hala tuju or dalam kata erti maksud lain adalah MATLAMAT!

p/s: rindu si bun aka bdk muka tembam....hehe....