Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 3, 2011

Orange Juice!

Hye!


Just nak bagi tau, gara gara orange juice perut aku meragam giler giler...
Rasa cam nak muntah kan balik je orange juice tersebut...
Tapi! nanti kalo aku muntah kan, abis la kulit aku...huhu
Sebab nya, orange juice itu membekal kan Vitamin C yang berlipat kali ganda...
errkk..nak tau sebab nya??
Sebab nya adalah, aku telah memBlenderkan sejumlah 4BIJI orange!
hahaha...gila tak gila...
Kalo la mak aku tau, mati aku!
Penat ulang alik masuk toilet.....*sigh*
Until now, perut ku still mengeluarkan bunyi pelik pelik....


Dah tu, sebok nak ngadu kat cik abg tersayang...
Walaweh....ko ni Tiqa, tak payah la nak mengadu sakan ye...
huhu....

By the way, aku rase sedih amat sebab tak dapat turun ke Kedah...
Tapi nak buat macam mana, aku adalah budak di bawah umur, yang tak dibenarkan pergi ke sesuatu tempat yang melebihi 100km dari kawasan rumah ku ketika cuti semester bermula....
Betapa sadis nya perasaan aku sekarang ni...
Really hope miracle might happen...
Unfortunately, it won't happen la Cik Tiqa oi...