Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 13, 2011

sihotstuff!

ello!

Korang paham tak tajuk entry aku tu??
It means Si-Hot-Stuff la....ngeh3..

ala, kalo nak jadi SHS pon kan, tak payah nak ada muka HANDSOME pon, just how the way you communicate or react with people pon, dah kira SHS...contoh macam, peramah gila...confirm la ramai yang adore lelaki tu...tu pon dah kira SHS...

Sapa la kan SHS aku ni??
ni gambar dia ngan one of our classmate....
Ni yang cheq nak habaq ni..cehh..cakap uthagha ang noh...haha
(sooryy, still in-learning-process nak blaja loghat ni...heeee)
I love to call him as SHS...
Sebab nya... ntah...orang yang cakap camtu...hahaha
Bila aku fikir kan balik...memang SHS pon dia tu...
Bila aku ckp SHS, malu malu nak ngaku..padahal dalam hati berbunga2..haha
Bukan senang tau aku nak puji orang dengan hati yang ikhlas....tehehe
So, be proud when I call u like that ok!..haha....
Tapi jangan nak melebih pulak ok...got what I mean??
So, kira macam aku beruntung la kan dapat budak SHS ni...hahaha...
Moga jodoh kami berkekalan...
Amin~

A lot of things that we have been through together...
Banyak sangat....haha...*koya ja lebih
Alhamdulillah...our relationship still ok....

Malam semalam ada accident kat depan rumah dia...and and dia jadi hero sekejap...hahaha...dia sorang2 je  selamat kan mangsa dalam kereta yang terbabas masuk dalam parit...naseb baek nothing happend to him and the rest....
Yang kesian nye, his leg penuh dengan birat2 yang menyakit kan akibat terkena serpihan kaca....homaigod! aku risau gila kot...





Notakaki:I just want to say Sorry from the bottom of my heart if I had done anything wrong that make abg hurt...I have no intention at all to do that...its out of my control....u know, its about emotional thingy sometimes...tehehe...;)




Notaberkakikaki: kepada sesiape yang tidak menyenangi entry2 aku ni, sila beri perhatian ye, 'This is my blog, so, tak payah la nak 'muntah2' kat sini ok!....heeee..