Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 22, 2011

At Last...

Assalamualaikum....


Homaigod! rasa lama gilerrrr dah tak update blog. Rase malas semacam. Semangat tak berkobar-kobar nak update. Tapi tetibe mood tu datang balik. Sebab nya, housemate aku dok berlantak tag aku kat link entry terbaru dorang. Uishh.. tetibe jelous akak tau. hahahaha...

Hitung-hitung, ada la dalam 2bulan aku tak update blog. A lot of things happened kot in 2months. Macam-macam. Dari benda yang remeh temeh sampai la kepada benda yang agak scary+spooky. HUHUHU. But, thats life kan. Mana ada life orang tu sama je sepanjang 2bulan tu, at least mesti ada sikit la benda yang happened to his or her life.

For me, hidup kena teruskan. It depends on how we encounter it right? meet new people, make a drastic decision sometimes have its own benefit ok. Bila fikir balik, why not we try something new? something that orang lain takut or tak nak buat. In other terms, kita TERpaksa beralah untuk 'kebahagiaan' orang laen.. Ceehh.. ayat tak nak kalah je kan.. kadang-kadang susah nak puaskan hati semua pihak.

Sekarang aku dah 3rd semester..lagi 3semester lagi aku nak grad..InsyAllah(pray for me k) hehe... this semester jadual aku tersangat la padat lagi mampat. Kadang-kadang tu terasa agak stress la jugak. But I have to try my very best this semester..untuk cover balik 'kekalahan' aku masa semester 2..

Thats all for now...daaaa~~~

kadang-kadang berangan itu perlu =P