Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 8, 2011

Alahai...

Assalamualaikum..


Since sekarang ni aku tengah cuti mid sem, aku adalah pergi mengusha barang-barang untuk buat prototype for IID Kedah.. Actually, its quite interesting la jugak bila masuk this competition plus this is included as our group assignment. Yup! still group member yang sama since sem1. Seriously, I am really enjoy bila satu group dengan dorang. A lot of ideas plus, 'mulut' semua pon lebih kurang jugak. HAHAHA 



About the thing that we are innovate for this competition plak, aku rasa tak leh nak bagi tau secara umum lagi. Sebab ni Private n Confidential. Mana la tau kot2 ada orang nak curi idea ke, ape ke. Who knows right? So, terpaksa la dirahsia kan. Bukan nak poyo, tapi ni la hakikat nya. Huhu.. Yes!

Bila dah tengah2 sem ni kan, banyak sangat assignment yang nak kena siap kan sebab due date untuk submit pon just around the corner. Test pon banyak jugak. Naseb baik dah buat half before cuti mid sem. So, the stress not that much la. Tapi stress jugak ok! haishhh..

Plus, on 26th november is my eldest sister wedding. So, kena siap kan assignment before go back home. Pleshh la, jangan ada apa-apa event on that day. Aku nak balik kampung ok! actually, aku agak excited la jugak, sebab ni 1st wedding dalam family aku kan, plus my brother will be the 'tok kadi' on that day because he is the valid wali. I can't even imagine hows my brother will do that.HAHAHAHA... Because I know how he will react. Tak tau la plak if tetibe dia 'serius' skit on that day. Bayang kan, even nak baca doa buka puasa pon, boleh dia suruh my mum yang baca. HAHAHA.. tergelak2 aku kat situ. Dia bukan tak tau, cuma gedik terlebih.

Thats all...Daaaaa....