Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 2, 2012

Hati ini~

Assalamualaikum..


Hmmmmmm... orang kata, kalau tak diduga, hidup ni tak best. I though my life at university will be best tahap gaban.. Aku rasa, masa semester1 je aku rasa semua tu.. pegi overnight ramai-ramai. Ponteng kelas sebab nak gi celebrate merdeka kat Penang.. and banyak lagi..

Eventhough banyak benda aku face, itu yang membuat kan aku bertambah kuat. Plus, thanks a lot to my love ones, because you always there when I really need you. To you, eventhough ramai yang tak suka dengan relationship kita, that makes me kuat untuk face the next day in my life.

Actually, its really hard nak puas kan hati semua orang. Seriously, if aku layan sangat benda tu, aku tak kan mampu tersenyum depan my love ones. Sebab nya, if aku tak senyum kat dia, which is aku buat muka, nanti mesti dia risau. Sebab ermmm.. mulut aku ni tak leh nak berhenti bercakap kalau depan dia..haha.. and he will start to ask me what he had done sampai muka aku macam jeruk masam tu.hohoho...

Until I found out that, life aku kat sini best pun sebab my love ones and also budak2 lelaki kelas aku, walaupun kadang-kadang mulut aku murai sikit. Yela kan, mana ada orang nak kawan dengan aku..haha.. seriously, aku dah biasa dah dengan semua tu. Aku tak sebaik mereka untuk menjadi sahabat mereka. Aku sedar tu.




p/s: thanks to korang yang still nak berkawan dengan aku.. I do really appreciate..seriously appreciate from   the bottom of my heart

p/ss: to you, thanks alot alot and alot sebab you always be with me until I feel that you don't have life with your friends kan.. rasa guilty sikit di situ..huhu.. but, if you get bored with me, just tell me ok...=P