Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 24, 2013

In Love

Assalamualaikum

Lately post aku semua nak emo je kan. Hmm. Bosan weh. Semalam baru sampai Selangor. Drive ALONE basically la, tapi nasib ada peneman-peneman aku yang setia. Gosh! Dorang memang suka buat aksi-aksi yang boleh buat aku ketawa sorang-sorang. Si Lion yang tido duduk tapi kepala tegak, si Simba yang 24hours nak manja dengan aku dan si Lola yang buat tak tahu dengan aku. Plus, 2baby kitten yg naseb baik tido and kejap-kejap je meragam, last skali letak dalam carrier kucing. HUHU.

anak-anak ku ketika kecil


Barang-barang dalam kereta usah dikenang. PENUH gila. Aku tak tau bende ape yang aku angkut. Sampai adik aku pelik, macam mana aku bole bawak balik barang banyak, sedang kan naek VIVA je pon. Eleh, macam la tak kenal aku, benda yang impossible tu la yang aku selalu buat. Bawak kuali naik bas pon pernah derr. Plus, kali ni aku bawak balik sangkar 3tingkat, anak2 aku punya.

Eh, takde ke orang nak bagi aku kerja selama sebulan ni? I need money lorh. Btw, teringin sangat nak jumpa member baik masa kat sekolah dulu and akak manis masa kerja kat 7-Eleven dulu. How I miss my past. But past is past right. Sekarang masing-masing dah ada hidup sendiri. Kalau dulu, dorang la tempat aku cerita kisah suka duka. Cehh.. ayat nak muntah je kan. 

Owh ye, aku teringin sangat nak go for baking class. Right after habis practical nanti. InsyAllah. Passion aku ke arah tu sangat2 membuak2. Yela, before this pernah jual pavlova and then ada yang demand lagi, tu yang tambah lagi semangat tu. Need to improve the recipe kot. Aku jual agak murah tahap boleh potong tangan tau. Tapi bila fikir balik, apa salah nya bersedekah in term of kuantiti lebih, harga murah. Basically, tu macam promotion gitu. 

yemmehh.. gambar dari pakcik Google


Merapu la pulak aku ni. Bukan boleh kalau dapat type, semua benda nak diluah kan. Yela kan, kadang-kadang tu mana la ada orang nak dengar luahan hati aku. Apa aku cakap tak penting pun. Cisss.. tetiba emo datang pulak. Aishh.. 


p/s: yang jauh disana, ingati lah daku disini. ayat mintak gula2