Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 15, 2013

Teruk!

Assalamualaikum..

It's been awhile since my last post. Lots of things happened. Ada benda yang berlaku yang maybe aku takkan lupa sampai bila-bila. But, its life kan. 'Terjumpa' orang yang tak reti bahasa. Orang yang tak penyegan. Orang yang berlagak dia yang betul. GOSH! banyak lagi la. 

Aku tak berapa nak faham, kenapa orang tak boleh nak respect hubungan orang lain. Padahal dah tau, yang lelaki tu dah ada special girlfriend. Bukan tak boleh nak keluar or lepak or makan ke, TAPI kena jelas yang lelaki or perempuan tu dah berpunya. So, tak payah la nak tergedik-gedik ayam eh. Or else, kena hormat la sikit. Ni tak, dah la jumpa boyfriend orang, pastu pandang kita sebelah mata. Eh, hello! kau tak payah nak bajet bagus sangat depan aku.


Aku rasa kan, ada STALKER tegar blog aku ni, aku tak tau la apa yang di cari nya. Kalau untuk good purposes takpe lah, if not, get a life la loser!.


p/s: Tak payah la nak mintak maaf kat orang yang macam tu, gelabah ayam je