Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2016

My Baby

Assalamualaikum.

About 2 weeks ago, my mom told me that my cat Aeron tak balik rumah dah. Before dia hilang kan diri, my mom said that his face look so pale, not like usual. And dia muntah before dia keluar rumah on that day and terus tak balik lagi dah lepas tu.

Actually, aku rase sangat2 sedih. Because of Aeron was given to me by someone. Someone that I love. After bela Aeron dekat 5tahun lebih, then dia hilang, and selalu nya kalau kucing tak sihat hilang kan diri means that dia dah mati. Dia bawak diri sebab taknak tuan dia sedih kalau tengok dia mati depan-depan. Maigad! Nothing can replace him.

Selalu nya bila aku balik rumah my mom, mesti aku akan tanye dia ok ke tak. And usually aku cerita everything dekat dia. Nampak macam aku gila kan, but actually tak ya. Aku still waras. Haha.. But now dengan sape aku nak cerita semua masalah aku? Hurmm.. kenapa semua yang aku sayang slow2 tinggal kan aku?


I will always miss you and love you so much Aeron.