Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

~finally~

seperti yang aku pernah post kat entry yang sebelum sebelum ini, i did some project...

projek dinner for club 26march2011
projek ni alhamdulillah....berjaya dengan kerjasama semua pihak....daripada ajk jemputan sampai la ajk pengangkutan.... it was a great experience.... mane tak nye, asyik 'berlari' ke sana ke mari sebab nak mintak kelulusan bajet la ape la.... dari pada tak tau procedure nak wat event, sampai la terasa cam pro..huhu...
seriously i said, penat nye berbaloi when our penasihat kelab puji my team for doing a great dinner (eventhough ade budak part laen yang tak dtg...)

projek seminar operation management 27march2011
can u ever imagine, penat hari sebelum nye belum lagi abeh, dah kena wat seminar.... pasal seminar ni plak, my lecturer yang banyak sangat tolong....seriously BANYAK... sampai surat jemputan pon yang aku buat tu salah, dye tolong betol kan...katering pon dye yang arrange.... sampai la mintak bajet kt uni... kadang kandang terasa segan pon ade, sebab that projek should be aku and team aku yang arrange...huhu...


drama muzikal mandarin 29march2011
hmm...untuk sem kali ni, my team just dapat hadiah sagu hati ja....tapi ok la gak kan dari tak dapat ape ape... n also hadiah untuk pelakon wanita tambahan.... performance aku malam tu agak la hancus...kenape? sebab aku tak hafal dengan confident nye lagu tu...i dont know why...maybe sebab aku baru nak dalami lagu tu just for this drama...on that night, aku nyanyi lagu Rainie Yang- Zuo Bian... macam last sem, aku ngan sorang lagi budak team aku menang SUARA EMAS...huhu...this sem plak, bagi la orang laen can tok merasa....(ayat cover..ahhaha)

majlis sambutan vc dtg ke uni 30march2011
the next day plak, huhu...ni last2 minit bagi tau, rupenye ajk club aku kena jadi ajk sambutan for this event...huhu...dengan penat yang tak terhabis lagi...tetibe kena buat kerja ni...n surprisingly, aku dapat high5 ngan vc tu..woahh!!...hahaha...excited je muka...pastu citer kat sume member yang aku high5 ngan vc...

naseb baek sampai situ je perjalanan bulan march yang tersangat la hectic....