Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1, 2011

gula-gula kapas

"As one of the P-I-L (people in love), some of the tips i think it is useful for all P-I-L in daily life. Chat like a friend, live like couple, love like husband and wife ( family)" have you ever heard this statement?? for me, it sounds soooo sweet la...found this at my matrix's ex classmate punya fb....
------------------------------------------------------------
owh ye, dah lama aku tak post apa2 kat blog aku ni...dah naik kusam je aku tengok...bukan nye aku tak nak update, cuma tak tau topik ape nak bebel kat sini...
good news! i have a new KITTEN...ahhaaa....my boyfiee yang bagi... sounds sweet kan...hehe...at first aku ingat kan kucing biasa, tup2 kucing parsi la...and it looks like GULA-GULA KAPAS bak kata housemate aku...
name dia AERON....                


semua orang yang jumpa dia, memang tak sah la kalo DIA tak kena CIUM! hahaha...because he is so adorable la...SERIOUSLY!  
dia suke mintak makanan kat housemate aku...memang muka tak tahu malu....haha....selamba dia je....dah la kaki pendek, badan montel......
thanx a lot to my boyfiee...sayang abang ketat ketat....