Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

BestFriends of Mine!

Ola!...
hehehe....
erkk...nampak tak perubahan yang agak ketara??
rasa macam fresh sikit, sebab 'new environment' kat my blog ni kan...
owh ye, lagu yang tengah berkumandang kat speaker lappy or komputer korang tu adalah my new faveret song....seriously SUKE sangat ngan lagu ni....
-------------------------------------------- 
hari ni, aku nak berbicara mengenai bestfriends of mine....
dorang ni la yang banyak tolong aku bile time susah and senang....
sayang korang ketat ketat...

UiTM besties!
dzulhelmee...aka my hubby

ain...aka my rumate
halim...aka classmate
dayat...aka classmate
sume kepala same je....kepala tak betol kan...thats why la bole 'ngam'....selalu buat kerja2 LAGHA bersama2...hehehe....


KMPK BESTIES!
chin, aku, fyda...

aku, ayu...

 dorang ni la bed mates aku time kat matrik dulu...siap gabung kan 2katil lagi tu....
ingat lagi, iron baju malam2 buta, makan maggie malam2 buta....
memekak sama2....bedtime story yang teramat la best...haha....
HOMAIGOD! I really miss that moment....and also Prank call yang ktorang pernah buat...the result is MENJADI!


p/s: korang, hope our friendship will be endless~