Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

Bored!

ello!
malam ni aku terasa kesunyian yang amat sangat (erkk..macam la ko tak penah lalui suasana macam ni kan tiqa )
sebab nya.....ada la...haha...malas nak gembar gemburkan cerita....
its apart of life kan..tak kan la nak suasana yang best je tiap tiap malam..(erkk..jangan pikir laen ek..haha)
I mean, tak kan la the whole day of our life kena berseronokan je kan...

I don't know...
some time, I do feel that I am ALONE!
yup..I am...

Everyday do the same routine...and I feel so eager to 'meet' September.....
 Because, I can start study and stop thinking about, what I have to do when I am bored (at least I have my frens to cheer me up..hehe)
and also I can meet my hubby..(erkk..asal malam malam ni ko tergedik sangat tiqa??)
hahaha....

susah kalo aku ni dah terbiasa kalo nak buat something tu kena ada mood....
contoh nye, kalo nak masak, kena tunggu mood nak masak aku datang...if not, for sure the foods tak akan rasa sedap..sebab tak terasa kasih sayang itu...chewaahhh....

contoh yang laen plak, mood layan novel sampai tak hingat dunia....naseb baek latetly mood aku tu tetibe datang menerpa..(itu pon sebab tetibe duit cukup nak beli novel...*sigh*) and hari tu pegi umah 'bakal kakak ipar yang hopefully menjadi' tu, dye bagi pinjam 2 buah novel...and right now, aku baru layan 1..tapi terhenti di tengah jalan pulak apabila tiba tiba mood aku itu hilang entah ke mana....*sigh*...

prasaan eager nak cari kerja tu maybe akan menerpa maybe right after cuti sekolah berakhir kot, sebab my siblings mostly sume ada kat umah... my along cuma cuti 1week saja and dia pulak keje nun di Sabah sana... my the only one abg kandung plak, tak ada cuti...sebab his everyday life dah full dengan kerja and study on the weekend....my second sister pulak, nasib baik dia tengah jadi cikgu sementara, so that, bila school holiday, dia pon holiday la....my adik yang montel pulak duduk asrama...and time holiday camni la nak nampak muka dye kat umah..if not, time weekend je nampak muka montel dye tu ...haha.....
this is my Family..*erkk..abg saya itu tengah menunjuk kan skill melompat dia....*sigh*


p/s: waiting my hubby in my dream~*sigh*