Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

miss you!

okay, saya tau yang saya dah lama tak meng'update' blog yang tersayang ini...
agak sibuk sebelum ini...dengan final exam...

aishh..refer to my previous final exam, arggghhh...totally disaster!

okay, stop talking about that...

by the way, sekarang ni aku tengah holiday...berape hari?? sebulan?? oh no no...tu untuk budak diploma je..
aku cuti untuk 4bulan...again, 4MONTHS!!
dari pandangan mata kasar nampak macam HEAVEN kan...tapi hakikat nya hanya aku yang tahu...
boring yang teramat...
and i really miss my boyfiee...ahaaa...dia jauh nun di Kedah sana...
aishh...
bayangkan bila hari hari jumpa, then, have to berpisah for about 4months!
mase jamuan raya utk kelab...

 p/s: mak saya pernah cakap 'elok di kawen kan je budak berdua ni'...hehe...*gatal