Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 28, 2011

*dush*

hey..
Dah lama rase nye tak up-date blog...*ceh, padahal baru beberape hari je...
Mood aku untuk up-date tu tak datang lagi...eventhough kat umah aku tak buat apa apa...just goyang kaki bace surat khabar...basuh berak kencing aeron busuk uh..hahaha....rase cam nak 'nanges' je kan tengok rutin harian aku...everyday do the same thing....sampai pernah one day, aku terlupa hari tu hari ape...ya ampun, ko memang berada di tahap paling teruk ouh AtiqahTajudin oi....ok, it's called 'TAK ber-DUNIA!

Yela kan, mana tak nya, hari hari dok terperap kat umah...tu pon kalo keluar gi antar adik aku sekolah, amek dia balik sekolah...pergi kedai, beli barang...thats all! Korang boleh imagine kan camne life aku time cuti ni.... mesti pelik kan, kenapa aku tak kerja?? sebab nya senang je, tak ada orang nak amek aku kerja! sedih sedih... huhuhu....*sigh*

'eh tiqa, tak kuar ngan member2 ke??'
emmm...actually, kat sini, aku memang ada beberapa kawan which are budak sekolah aku tyme sekolah rendah dulu...seriously, dulu agak la rapat...tapi bila dah lama tak contact, then, terjumpa balik, rase cam dah laen...I don't know...maybe persekitaran yang aku hadap dulu yang menyebabkan aku cam kureng mesra ngan orang...seriously, aku agak susah nak adapt dengan situation yang dah lama aku tak 'sentuh'....
And kalo member2 baek aku kat sekolah plak, seriously, when time passing by, people change right... tapi adalah jugak certain member baek yang aku still contact, paling2 pon through facebook....besides, aku tak adalah punya ramai member waktu sekolah di USA dulu..opss...silap, USJ dulu...ngeh3

owh ye, lagi 1 rutin harian aku adalah waiting for him abes kerja...ala ala macam bini dok tunggu laki je kan..haha...*gedik....

notakaki: tengah runsing memikirkan rumah sewa tidak pasti lagi untuk next sem..haiyaak!