Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 19, 2011

Happy Fathers Day~

Hye...
Hari ni kelihatan ramai yang meng-wish ayah,bapa,papa,abah masing2 di Facebook....

Cemburu pon ada dengan mereka....

I still remember the Father's Day that we had celebrate...
Selalu nye, my mom akan keluar pergi membeli kek untuk abah aku....

Talking about my Dad...
Beliau seorang yang sangat penyabar..cuma ketika berlaku nya perangai yang agak biadap, baru beliau akan menegur nya....tidak kira la dengan cara kasar atau lembut..
Tapi most of the time, beliau sentiasa tenang....
Pernah ke korang dengar orang yang hilang wallet tapi relek je dan dalam nya mengandungi RM500, and orang tu cuma cakap 'dah tak ada rezeki aku nak buat macam mana'...ok, thats my Dad!
Kalau aku kat tempat beliau, mesti aku dok maki2 orang yang curi tu....

Seriously, beliau memang tak lokek langsung soal duit, sekiranya benda yang hendak dibeli itu berfaedah...

Masa time aku sekolah dulu, most of his time adalah di Office...sebab nya, beliau mempunyai tanggungjawab yang agak berat...dan selalu balik melebihi waktu pejabat yang biasa...
Tapi sekira nya ada masa terluang, beliau akan membawa kami sekeluarga go for a vacation (itu pon sekira nya financial ok..)

I also experience schooling at a lot of places because of his work...
tapi cuma antara Negeri Sembilan n Selangor je....
so, that why aku bukan la anak jati Selangor sangat..(cehh, bajet je..haha)

I am Proud to have him as my Father and I hope I can make him Proud of Me too!

HAPPY FATHER'S DAY, ABAH!
Al-Fatihah~