Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 17, 2011

Taekwondo~


Mesti ada orang cakap, 'eh, dye tu update blog, mesti hati dye tengah senang'....
'eh, result dye mesti baguih sebab last sem dye score'
'eh, aku nak tau sangat result atiqah tajudin tu brape...sebab nak compare2 ngan aku punye'


Aku berasa agak zeolous bila ada sesetengah rakan ku mendapat result yang bagus....
hahaha...
Tu kan rezeki dorang....nak zeolous buat apa tiqa oi....

Yang amat terharu...or sedih nya, my boyfiee plak yang nanges sebab kan result aku...
hahaha...
Padahal tak ada kena mengena pon result aku jadi macam tu sebab dye....
I'm really glad because aku dapat bagi sedikit ilmu yang tak seberapa sangat kepada dye...
and he make a good job....I am proud of u bun.....tehehe....at least pass kan....

Dah rezeki masing2 kan....
Tuhan tu nak uji....
All because of myself....

I feel really sorry about one of my good friend yang tak dapat nak meneruskan perjuangan bersama2 kami....
weh, rezeki tu ada kat mana2....maybe in future Allah plans a better for u...we wouldn't know....
Glad to have a friend like u...

notakaki: bagi sesiape yang nak tahu result sem2 Atiqah Tajudin brape, ianya sama dengan result time aku 'nak pass' Blue Belt Taekwondo dulu.....menyakit kan hati, jantung, paru2 dan otak ku .... sebab kepala ku telah disepak oleh senior lelaki yang terover excited sparring ngan aku time tu....and coach aku berasa amat kesal dengan result aku.....(tu je motif tajuk entry aku ni..tehehe)