Anniversary~

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

I love PASHMINA!

homaigod! teruja aku nak menunggu barang yang aku shooping online kat sini....
Kan aku pernah cakap, yang aku tak reti make-up kat entry ni, tapi sekarang berbeza dah...
Aku serupa cam TERUJA tengok barang2 make up, I don't know why...haha

----------------------------------------------------------
ok, enough about make-up-thingy...
back to my entry....
I DO LOVE SUPER DUPER MUCH PASHMINA!
hah! hamek kau.....
sesape yang tak paham lagi apakah itu pashmina....
It looks like this
ni pashmina yang ada dalam entry ni
so far, aku tak kira lagi brapa banyak PASHMINA yang aku ada...
Nak tau kenape aku suka pakai PASHMINA??

1) sebab my boyfiee suka saya pakai PASHMINA...because it has 'rerembut' kat hujung PASHMINA tu...and muka saya nampak lagi macam Chinese..errkk, tu dia yang cakap..bukan aku yang cakap..ngeeee

2) sebab ia nya lebar....

3) sebab boleh serap peluh ketika panas terik....bagi sesiape yang sering tanye aku soalan 'weh, tak panas ke pakai macam tu??' erkk...ni la sebab nye ye...*selekeh perangai

4) sebab harga sangat2 berbaloi....

5) sebab dah bosan dengan tudung colour HITAM
6) sebab saya pretend to be mencapub (mencari-publisiti)

Sebab2 di atas itu adalah antara sebab2 kenapa aku suka pakai PASHMINA....
Hari tu, masa aku pegi uptown kat Shah Alam, aku borong sampai 2 PASHMINA biasa, and 1 PASHMINA crumple....
Seriously macam nak borong je semua....tapi, tak ada duit cash that time...sebab at first, tak plan pon nak pegi situ...so, hanya sempat rembat 3 je...
Cube teka berapa hinggit PASHMINA biasa tu??
1 tu cume RM8 je!!
colour sume lawa2 seyh....
Tapi actually pernah dapat beli harga yang lagi murah dari tu, which is RM5!!
and again, my boyfiee yang belanja...*senyum lebar

Actually, masa aku kat matrik dulu, aku cuma pakai tudung bawal yang berwarna hitam dan putih...
Sebab time tu tak reti berfesyen lagi...*sigh*
memang nampak dull sangat....tapi tetap cun..tehehe



notakaki: Happy Anniversary ye bun...ngeeee....countdown to 1st year Anni......